Webstránka je dnes prvým miestom, kde si zákazníci vytvárajú dojem o Vašej firme – je to Váš online priestor, ktorý hovorí za Vás ešte predtým, než vôbec prehovoríte. Ak chcete, aby Vaša značka pôsobila dôveryhodne a kvalitne, radi Vám s tým pomôžeme.
Webstránka je dnes prvým miestom, kde si zákazníci vytvárajú dojem o Vašej firme – je to Váš online priestor, ktorý hovorí za Vás ešte predtým, než vôbec prehovoríte. Ak chcete, aby Vaša značka pôsobila dôveryhodne a kvalitne, radi Vám s tým pomôžeme.
CattleMarket.sk sa zameriava na výkup jatočných býkov, kráv a jalovíc rôznych plemien a hmotností.
Pre túto značku sme vytvorili webstránku, logo a kompletnú vizuálnu identitu, ktorá odráža mladého ducha tímu a ich odhodlanie robiť veci inak.
Cieľom bolo vytvoriť svieži a zapamätateľný dizajn, ktorý pôsobí moderne, dynamicky a ľahko zapamätateľne.
Použili sme tučný font, kontrastnú farebnú kombináciu #263D36 a #BFF757 a jednoduché hrubé linky ako grafický prvok, inšpirované neobrutalizmom.
Web je prehľadný, animovaný, s meniacim sa pozadím, ktoré dodáva stránke živý a interaktívny charakter.
Celá vizuálna identita je navrhnutá tak, aby sa jednoducho držala firemnej línie a bola okamžite rozpoznateľná.
Logo pozostáva zo siluety byka z čelného pohľadu, ktorá je symetrická a doplnená nápisom Cattle Market v zaujímavom typografickom štýle.
Pre flexibilné použitie má logo dve varianty – kruhovú pre sociálne siete a klasickú obdĺžnikovú pre web a tlačové materiály, čo umožňuje jednotnú a okamžite rozpoznateľnú vizuálnu identitu.
Mescom je mladá, ambiciózna mäsovýroba so sídlom pod malebným pohorím Busov na severovýchode Slovenska.
Aj keď spoločnosť oficiálne vznikla v roku 2025, jej základy siahajú k úspešnej mäsovýrobe Farma Gaboltov, ktorá pôsobila viac než desať rokov. Nový tím tak nadviazal na poctivé remeslo a tradíciu mäsiarstva, no s moderným prístupom a dôrazom na kvalitu, chuť a pôvod surovín.
Ich cieľom je pokračovať v odkaze generácií mäsiarov – spájať tradičné receptúry so súčasnými trendmi zdravého stravovania.
Spolupráca bola komplexná a dlhodobá – zahŕňala nielen tvorbu webstránky, ale aj kompletnú vizuálnu identitu značky.
Navrhli sme produktové karty, obaly, tlačoviny, billboardy aj reklamné materiály, pričom všetko spája jednotný vizuálny jazyk značky.
Dizajn sme postavili na modernom minimalistickom spracovaní s lineárnymi grafickými ornamentmi hospodárskych zvierat.
Farebná paleta čerpá z prírodných tónov – zemité hnedé, teplé béžové a jemné odtiene červenej –, čo vytvára autentický a dôveryhodný dojem.
Výsledkom je svieža, súčasná identita, ktorá spája tradíciu s moderným vizuálnym štýlom a dokonale odráža filozofiu značky Mescom.
Bubolandia.sk je jedinečný areál plný zážitkov pre všetky vekové skupiny. Návštevníci si tu môžu užiť rekreačné jazdenie na koni, jazdu na buginách, hobby horsing, trampolíny, lukostreľbu či dokonca rodeo disciplíny pre tých odvážnejších.
Neodmysliteľnou súčasťou je aj reštaurácia Stodola, ktorá ponúka príjemné miesto na oddych pri dobrom jedle alebo káve.
Klient nás oslovil s úlohou vytvoriť úplne novú vizuálnu identitu a rezervačný systém, ktorý by spojil westernový charakter areálu s moderným, používateľsky príjemným webom.
Dizajn webstránky stojí na westernovom štýle s moderným prevedením – teplé zemité odtiene, drevené textúry a výrazná typografia vytvárajú autentickú atmosféru, no zároveň si web zachováva čistotu a prehľadnosť.
Fotografie boli graficky upravené tak, aby spolu ladili s vizuálnym štýlom a zvýraznili ponúkané aktivity.
Hlavným cieľom bolo, aby návštevníci mohli rýchlo a pohodlne rezervovať služby
Na poskytovanie najlepších služieb používame technológie, ako sú cookie.